Saturday, April 27, 2013

Keluarga,Cinta & Sahabat!!

KELUARGA

Keluarga bagi aku sangat lah penting kerana keluarga aku segalanya bagi aku..Penah suatu ketika dahulu aku tidak mementingkan keluargaku dah aku lebih pentingkan cinta dan akhirnya cinta memberi bencana kepadaku sedangkan keluarga masih disisiku menemani hari-hari yang berlalu, susah dan senang tetap dengan aku bermula dari situ aku belajar menghargai keluarga aku. Bagi pendapat aku "kadang-kadang kita kena biar sesuatu itu terjadi supaya kita dapat belajar dari kesilapan kita yang lalu". Maka aku telah pun belajar melalui kesilapan aku sendiri. Ya! aku tidak penah serik untuk belajar sesuatu aku tidak pernah berhenti mencuba sesuatu yang baru kerana dari situ aku belajar dan dapat pengalaman...Orang yang disanjung belum tentu akan membantu orang yang tidak dipandang mungkin lebih membantu..Sekarang aku kena kerja keras untuk sara keluarga aku maklum larh kakak yang lain masing-masing berjaya dah tapi lupakan abah sendiri...Never mind aku tetap jaga abah aku sampai hujung nyawa dia..Itu janji aku...
AKu akan pertahankan ibu bapa aku...tiba masanya aku membalas jasa mereka yang tidak terhingga itu yang belum tentu aku dapat membalas kesemuanya..   M&A&A

CINTA

Cinta bukan sesuatu yang sukar tetapi keserasian yang menghormonikan cinta kami...Keserasian buat kami terasa begitu sekejap masa berlalu tanpa kami sedar sudah hampir setahun bersama masih terasa yang kami baru berkenalan semalam ja setiap yang berlaku antara kami adalah kenangan terindah aku dan dia..Tidak dinafikan pasangan mana tidak pernah gaduh tapi gaduh kami tak lama pun, paling lama 3jam kot tak pernah lelama sampai shari ka seminggu ka tak pernah sebab dia akan mengalah atau aku plak yang tak senang duduk bila dia tak reply..heheh Insyallah kami akan kekal jika dia jodoh aku permudahkan la urusan kami. AMin..  N&A..

SAHABAT

Sahabat...susah nak cari sahabat sekarang nie tapi alhamdulilah aku masih ada sahabat yang setia dengan aku..smua masalah aku kongsi dengan sahabat aku..Sahabat tak berubah walaupun sudah ada bf/suami itu baru sahabat..Terima kasih wahai sabahat teringat kenangan lucu kita dulu rindu sangat masa tuh sekarang hala tuju masing-masing tapi masih sahabat...Sahabat susah senang bersama.  A&A

No comments:

Post a Comment