Thursday, September 19, 2013

Produkkk Kecantikan


Nak CErahkan kulit gebu kan kulit hilang bekas jerawat bekas parut-parut, licin kan kulit dan semualah untuk cantikkan kulit aKu hahhahah Tamakkan walaupun tadak jerawat huhhuhu Setiap produk aku juai aku lah testimoni nya...Banyak duit aku kan hahhaha maksud aku banyak duit aku perabis kan....

Sekarang nie aku tengah ambik AURA SHINE... As u can see....SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND!
HAHHAHA.......buat masa nie memang terbukti pun lepas aku maintain aura shine nie memang shine bright like a diamond...bukan nak bohong pun kalo tak percaya cubalah!. Aku nie bukan takmo ambik AURA WHITE or AURA CHOC sebenarnya aku nie tak sempat nak bancoh sebelum p keja. Dalam makna kata lain aku nie PEMALAS.


Kalo tadi aku cerita nak cerahkan kulit satu badan...Sekarang aku nak cerita Produk Skin Care aku guna plak..Dulu aku guna Tia Amelia boleh tahan lama jugak tapi kesan hanya nampak mula-mula ja lepas tuh tak nampak dah dok hitam legam serupa tuh gak....Sekarang aku pakai Set Natasya Herba memang mengelupas pun tapi mengelupas sampai kulit dah cantik dan licin ja sekarang nie tak mengelupas dah kulit aku lincin hik3....Seronok sampai terangkat..!!
Aku Cuma pakai Sabun dan Night Cream Herba ja masa mula-mula aku pakai sekali toner...TApi Toner memang tak bagus untuk kulit anda dan aku...toner la akan menyebabkan liang pori kita lebih terbuka...aku pkai sebotol ja pastu aku STOP sebab aku perasan liang pori aku makin terbuka..Bukan toner Natasya ja semua nie TONER akan membuat liang pori terbuka....Sebelum masalah lebih serius dan aku tamo membazir aku pakai la sebotol bagi abis..Pastu aku tak pakai dah.....SEkarang kulit aku licin and cerah la sikit..

Kemudian aku Nak Share sikit Foundation yang aku pakai nie memang tahan 24hours...Kalo hampa p tanya mak andam yang tak berapa makkk tuh memang kedekut pahit nak Share soo aku tanya la yang betui mak andam...Makeup pengatin nie memang la kena makeup tebal so foundation yang depa guna depa akan mix kan 2 jenis Foundation... Satu foundation untuk tahan lama dan satu lagi untuk buat muka lebih shinning...Tujuan Shinning nie untuk buat muka kita lebih berseri bukan nampak oily ok....
Foundation yang aku maksud kan ialah Naturactor Dan Supra kryolan..



Buat masa nie aku pakai yang nie tak lebih-lebih....pun makeup sederhana ja....t kawen tak naik seri lak hehehehhe nie ja aku leyh share buat masa nie....Kalo nak pkai tuh tak payah tebal selapak macam opera...tengkok hitam legam mai kat muka tak putih la cummaaaa kelabu asap ja hehehhehe....

No comments:

Post a Comment